Aleksandra Myszkowska
NEUROLOGOPEDA

Logopeda

Terapia ręki

Terapia stopy

Terapeuta miofunkcjonalny, pedagog, terapeuta ręki i stopy
 
Prowadzę konsultacje, diagnostykę i terapię w zakresie:
  • opóźnionego rozwoju mowy
  • zaburzeń mowy, komunikacji u dzieci z
    niedoksztalceniem mowy o typie afazji, afazją, apraksją, ASD, trisomią 21
  • dyslalii (wad wymowy) u dzieci i dorosłych
  • dysfunkcji w obszarze orofacjalnym
  • zaburzeń miofunkcji u pacjentów ortodontycznych – przed             i  w trakcie leczenia
    ortodontycznego
  • przygotowania pacjentów kwalifikujących się do korekty wędzidełka języka, migdałków i
    opieki pozabiegowej.

Dostosowuję metody terapii adekwatnie do indywidualnych potrzeb      i możliwości. W swojej praktyce wykorzystuję m.in. stymulację funkcji poznawczych, gesty obrazujące ruchy artykulatorów (GORA), masaż logopedyczny, alternatywne i wspomagające metody komunikacji (AAC), elementy metody werbo-tonalnej, elementy metody krakowskiej. Dbam o pełen komfort moich podopiecznych i zapewniam atrakcyjną formę terapii.
W pracy najważniejsze jest dla mnie ułatwienie im codziennego funkcjonowania, a tym samym poprawa jakości życia.

Bartosz Dawidziuk
FIZJOTERAPEUTA

Fizjoterapia

Dyplomowany terapeuta PNF, certyfikowany terapeuta NDT-Bobath, Fizjoterapeuta neuropediatryczny
 
Jako specjalista w dziedzinie fizjoterapii neuropediatrycznej, moja praktyka koncentruje się na indywidualnym podejściu do leczenia niemowląt, dzieci i młodzieży z różnorodnymi zaburzeniami neurorozwojowymi, chorobami neurologicznymi, a także                               z obciążeniami genetycznymi czy metabolicznymi.
 
Moje Obszary Ekspertyzy:
 
Moje doświadczenie obejmuje skuteczną rehabilitację m.in.:
  • z mózgowym porażeniem dziecięcym
  • z encefalopatią padaczkową
  • z rozszczepem kręgosłupa
  • z dystrofią mięśniową
  • z rdzeniowym zanikiem mięśni
  • z zespołem Downa
  • z zespołem Retta
  • po przebytych urazach czaszkowo-mózgowych
  • po przebytych udarach mózgu
  • po przebytych operacjach usunięcia guza mózgu
 
Rehabilitacja na Wysokim Poziomie w Veni:
 
W Centrum Veni pełnię rolę terapeuty odpowiedzialnego za rehabilitację niemowląt i dzieci starszych. Moje podejście opiera się na indywidualnej ocenie potrzeb każdego pacjenta, co pozwala na dopasowanie najbardziej efektywnego planu terapii, mającego na celu wsparcie harmonijnego rozwoju każdego dziecka.
 
Wsparcie dla Niemowląt:
 
Zachęcam do skonsultowania się ze mną w przypadku obserwowania niepokojących objawów u niemowląt, takie jak asymetria ułożeniowa czy brak akceptacji leżenia na brzuszku, serdecznie zapraszam na konsultację. Wczesne rozpoznanie problemu i skuteczna terapia mogą znacząco poprawić funkcjonowanie Waszego maluszka.
 
Terapia Dla Dzieci Starszych: Dla starszych dzieci z już zdiagnozowanymi nieprawidłowościami w rozwoju fizycznym, takimi jak mózgowe porażenie dziecięce czy choroby nerwowo-mięśniowe, oferuję kompleksową terapię. Dobra rehabilitacja nie tylko zwiększa niezależność od osób trzecich, ale także pomaga uniknąć nieodwracalnych zmian w układzie ruchu.
 
Zapraszam do współpracy w dążeniu do pełnego potencjału rozwojowego Twojego dziecka. Razem możemy osiągnąć znaczące postępy i poprawić jakość życia młodych pacjentów.

Aleksandra Gałczyńska
Nauczycielka Jogi, uważności i oddechu

Joga dla dzieci

Nauczycielka Jogi dla dzieci i jogi rodzinnej
 
Nazywam się Aleksandra Gałczyńska i jestem certyfikowaną nauczycielką jogi dla dzieci i jogi rodzinnej, praktykuję głownie jogę wg B.K.S. Iyengar, która daje mi silne fundamenty bezpiecznego praktykowania. Prowadzę zajęcia dla dzieci w placówkach oświatowych i poradniach.
Joga to moja droga.  Podążam nią już blisko 10 lat, z miłością, oddaniem i uwagą. Pragnę pokazać dzieciom aktywność fizyczną, której fundamentem jest szacunek do własnego ciała i odnalezienie równowagi. Praktykując jogę z dziećmi stawiam na zabawę, kreatywność i swobodę. Wykorzystuję elementy uważności, bajkoterapii, logopedii, arteterapii, integracji sensorycznej. Eliminuję rywalizację,
a z szacunkiem odnoszę się do różnorodności. Joga nie wyklucza a docenia.  Dzięki praktykowaniu jogi dzieci uelastyczniają i wzmacniają  swoje ciało, poprawiają równowagę, wspierają samoświadomość, wzmacniają koncentrację, zmniejszają poczucie niepokoju a wzmacniają pewność siebie. 

Łukasz Miszewski
TERAPEUTA INTEGRACJI SENSORYCZNEJ

Integracja Sensoryczna

 
Jestem dyplomowanym nauczycielem oraz doświadczonym terapeutą z wieloletnim stażem pracy w szkole specjalnej i przedszkolu integracyjnym. Na co dzień z pełnym zaangażowaniem wspieram dzieci    z różnymi niepełnosprawnościami oraz deficytami neurorozwojowymi.
Z wykształcenia jestem nauczycielem wychowania fizycznego,                    a aktywność ruchowa to moja pasja, którą chętnie włączam w proces terapeutyczny.
Jestem certyfikowanym terapeutą integracji sensorycznej, posiadającym uprawnienia do diagnozowania i prowadzenia terapii SI. W swojej pracy kieruję się podejściem holistycznym – patrzę na dziecko całościowo,        z uwzględnieniem jego indywidualnych potrzeb, możliwości i potencjału.
Nieustannie poszukuję nowych rozwiązań i inspiracji, biorąc udział          w licznych szkoleniach i kursach, aby stale podnosić jakość swojej pracy    i jak najlepiej wspierać rozwój moich podopiecznych.

Olga Obigowska
LOGOPEDA

Logopeda

Logopeda, zajęcia rewalidacyjne (rewalidator)
 
-prowadzenie terapi osób z afazją, alalią, dyzartrią, jąkających się,            z zaburzeniami płynności mówienia i niepełnosprawnością intelektualną. 
– likwidowanie i zmniejszenie zaburzeń komunikacyjnych dzieci, młodzieży i dorosłych 
– kształtowanie prawidłowej mowy pod względem fonetycznym, gramatycznym i leksykalnym 
– niwelowanie niepowodzeń edukacyjnych
– rozwijanie umiejętności poznawczych, emocjonalnych i społecznych. 

Kamil Bukrym
TERAPEUTA I PEDAGOG

Terapia ręki

Zajęcia pedagogiczne

Terapia ręki, zajecia pedagogiczne
 
Jestem terapeutą ręki i pedagogiem specjalnym z wieloletnim stażem.
W swojej terapii wykorzystuje różne metody aktywności życiowej.
Zarówno jako terapeuta jak i pedagog staram się wspierać swoich podopiecznych w wyrównywaniu szans oraz pomagać im pozyskiwać nowe umiejętności.
 
Terapia ręki obejmuje:
  • Ćwiczenia bierne kończyn górnych
  • Masaż kończyn górnych
  • Masaż sensoryczny kończyn górnych
  • Ćwiczenia manualne kończyn górnych
  • Ćwiczenia usprawniające chwyt dłoni
  • Ćwiczenia Motoryki Dużej
  • Ćwiczenia Motoryki Małej
  • Ćwiczenia Grafomotoryki
  • Ćwiczenia usprawniające koordynację wzrokowo-ruchową
  • Ćwiczenia usprawniające koordynację oko-ręka
  • Ćwiczenia sensoryczne
 
Zajęcia pedagogiczne  obejmują:
  • Naukę prawidłowego chwytu pisarskiego utrzymując prawidłową postawę ciała
  • Naukę i poznawanie liter oraz cyfr
  • Naukę pisania
  • Naukę czytania  (Metodą krakowską, Metoda czytania globalnego, Metoda dobrego startu)
  • Naukę w zakresie edukacji matematycznej
  • Nabywanie różnych umiejętności poznawczych  związanych z funkcjonowaniem w codziennym życiu.

Kornelia Kaniewska
DIAGNOSTA ADOS-2

Diagnosta ADOS-2

Jestem doświadczonym terapeutą, neurologopedą z ponad 10-letnią praktyką w pracy terapeutycznej. 
 
Specjalizuje się w diagnozie i terapii zaburzeń komunikacji, w tym w pracy z niemowlętami, dziećmi, młodzieżą i dorosłymi z trudnościami w rozwoju mowy, języka oraz zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD).
 
Jako certyfikowany diagnosta ADOS-2 (Autism Diagnostic Observation Schedule), wykorzystuje jeden z najbardziej uznanych na świecie narzędzi diagnostycznych do oceny objawów autyzmu. ADOS-2 to standaryzowany protokół obserwacyjny, który pozwala na rzetelną ocenę zachowań związanych z komunikacją społeczną, interakcjami społecznymi oraz powtarzalnymi wzorcami zachowań. Narzędzie to jest wykorzystywane w procesie diagnozy spektrum autyzmu i umożliwia dostosowanie podejścia terapeutycznego do indywidualnych potrzeb pacjenta.
 
W pracy terapeutycznej znana jest z empatycznego podejścia, cierpliwości i umiejętności budowania relacji zarówno z dziećmi, jak i dorosłymi. Jej priorytetem jest stworzenie bezpiecznej i wspierającej atmosfery, w której każdy pacjent może rozwijać swoje umiejętności komunikacyjne i osiągać pełen potencjał.

Martyna Jaworska- Osicka PSYCHOLOG DZIECIĘCY

Terapeuta dzieci i młodzieży

Psycholog z zacięciem klinicznym, doświadczony terapeuta dzieci i młodzieży, trener metody Kids Skill, specjalista z zakresu poprawy funkcjonowania osób z zaburzeniami neurorozwojowymi.

Z ciekawością i otwartością poznaję małych i większych klientów, by towarzyszyć im w drodze do lepszego bycia ze sobą i innymi.

Każdy wnosi swoją historię i własne kompetencje dlatego razem poszukujemy indywidualnych rozwiązań dla napotykanych wyzwań.

ANITA FELCZAK PEDAGOG,NEUROLOGOPEDA,
TRENER TRENINGU UMIEJĘTNOSCI SPOŁECZNYCH I PROVIDOR SSP

Trener Treningu Umiejętności Społecznych

Pedagog, neurologopeda, trener Treningu Umiejętności Społecznych (TUS) i providor SSP, z ogromną pasją do pracy terapeutycznej. Uwielbiam wyzwania, które pozwalają mi rozwijać się i doskonalić w swojej profesji. Jestem osobą dociekliwą i poszukującą, dlatego nieustannie podnoszę swoje kwalifikacje, by jeszcze lepiej wspierać swoich podopiecznych.
 
Pasję do psychologii realizuję studiując ten kierunek – obecnie jestem na drugim roku studiów, co pozwala mi jeszcze lepiej rozumieć potrzeby i emocje osób, z którymi pracuję. Cenię sobie łączenie różnych metod terapeutycznych i elastyczne podejście – zawsze dostosowuję techniki do potrzeb konkretnej osoby, nie odwrotnie. Bliska jest mi także praca z oddechem i ciałem, dlatego kończę szkolenie z terapii czaszkowo-krzyżowej, by oferować moim podopiecznym jeszcze pełniejsze wsparcie.
 
Moje podejście to połączenie wiedzy, doświadczenia 
i indywidualnego podejścia, które daje mi nowe możliwości w pracy terapeutycznej.
 
 

Beata Słomińska
TERAPEUTA INTEGRACJI SENSORYCZNEJ

Integracja sensoryczna

Przygodę z integracją sensoryczną rozpoczęłam kończąc kurs pierwszego i drugiego stopnia, a finalnie studia podyplomowe na kierunku integracja sensoryczna. Uczestniczyłam w licznych szkoleniach dotyczących terapii oraz diagnozy, doskonaląc swój warsztat pracy. Wiele wniosło w moją pracę doświadczenie jakie zdobyłam pracując z dziećmi w przedszkolu, szkole, poradni psychologiczno – pedagogicznej czy centrum terapeutycznym.
Pracowałam z dziećmi z różnymi niepełnosprawnościami, zaburzeniami lub chorobami tj. autyzm, ADHD, zespól Downa, dziecięce porażenie mózgowe, miopatia wrodzona i wiele innych.
Wykonuję diagnozę integracji sensorycznej oraz regularną terapią  z dziećmi w różnym wieku.

Moja pomoc obejmuje również zaplanowanie diety sensorycznej na terenie domu, co za tym idzie ścisłą współpracę z rodzicami.
Moja maksyma: Kiedy śmieje się dziecko, śmieje się cały świat.

Stąd moje zainteresowanie metodami opartymi na zabawie. Preferuje metody aktywizujące z wykorzystaniem wszystkich
zmysłów dziecka. Zabawa jest najbardziej naturalną aktywnością dziecka, najpiękniejszą. Nauka poprzez zabawę daje niesamotne efekty, a zaangażowanie dziecka wpływa znacząco na postępy terapii.

W swojej pracy kieruje się słowami: Nie ma dziecka jest człowiek. Staram się traktować każde dziecko jak partnera, okazując mu szacunek i wsparcie jakiego potrzebuje.

Aleksandra Mamcarz
PEDAGOG SPECJALNY

TUS SST

Terapia ręki

Sensoplastyka

TUS SST, terapia ręki, trener Sensoplastyka®
 
Pani Ola posiada imponujące i zróżnicowane kwalifikacje oraz doświadczenie w obszarze pedagogiki specjalnej, terapii ręki, treningu umiejętności społecznych oraz pracy z dziećmi i młodzieżą, w tym osobami z niepełnosprawnościami intelektualnymi, autyzmem, zespołem Aspergera oraz innymi zaburzeniami zachowania. Kluczowych obszary:
 
Pedagogika Specjalna – Oligofrenopedagogika: Ukończenie studiów z zakresu pedagogiki specjalnej, ze szczególnym uwzględnieniem edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną (oligofrenopedagogiki). To stanowi solidną podstawę do pracy z osobami wymagającymi specjalistycznej opieki.
 
Edukacja i Rehabilitacja osób z Autyzmem i Zespołem Aspergera: Posiadanie wiedzy i kwalifikacji w obszarze edukacji i rehabilitacji osób z autyzmem i zespołem Aspergera świadczy o gotowości do pracy z osobami ze spektrum autyzmu.
 
Terapia Ręki: Umiejętność prowadzenia samodzielnej diagnozy i zajęć z terapii ręki. Terapia ręki może być istotna dla poprawy funkcji ręki i umiejętności motorycznych.
 
Trener Umiejętności Społecznych (TUS SST): Certyfikacja jako Trener Umiejętności Społecznych jest wartościowym narzędziem w pracy z dziećmi i młodzieżą, zwłaszcza z osobami z niepełnosprawnością intelektualną czy zaburzeniami zachowania.
 
Trener Sensoplastyka®: Ukończony kurs na Trenera I stopnia marki Sensoplastyka®. Metoda ta skupia się na rozwijaniu zdolności sensorycznych poprzez różnorodne materiały
i bodźce.
 
Edukacja wczesnoszkolna i wychowanie przedszkolne: Kwalifikacje w obszarze edukacji wczesnoszkolnej
i wychowania przedszkolnego wskazują na gotowość do pracy z najmłodszymi dziećmi.
 
Ola jest pasjonatką i profesjonalistką, ciągle dążącą do poszerzania wiedzy i umiejętności, zwłaszcza w obszarze pomocy dzieciom ze specjalnymi potrzebami. Jej wielostronne doświadczenie pozwala jej na elastyczne
i skuteczne podejście do różnych grup i indywidualnych potrzeb. Jej praca może mieć znaczący wpływ na rozwój
 i poprawę jakości życia osób, z którymi pracuje.